Graag nodigen wij u uit voor de Open Dag van de Dagbesteding binnen Zonnehuis Bovenkerk. Op donderdag 23 mei openen wij van 11:00 tot 14:00 uur onze deuren voor iedereen die geïnteresseerd is in onze dagbesteding en de activiteiten die wij organiseren voor onze cliënten.

Wij vertellen u graag persoonlijk hoe wij onze dagbesteding organiseren en hoe we voor verbinding zorgen tussen bewoners van onze locatie en bezoekers van de dagbesteding. Ook delen wij graag onze visie op samenwerken met de wijk met u en leggen wij uit hoe wij grote evenementen opzetten om ons netwerk verder te versterken.

Er zal volop gelegenheid zijn voor een goed gesprek met de verschillende medewerkers van Team Welzijn en uiteraard wordt voor passende versnaperingen gezorgd.

U bent van harte welkom bij Zonnehuis Bovenkerk, wij kijken ernaar uit u te ontmoeten!

Graag horen wij of u bij deze inloop dag aanwezig kunt zijn.
Mail: welzijn.zhb@zhga.nl Telefoon: 06-21302481

Met vriendelijke groet,