Amstelveen Sport organiseert bij vier Beweegbanken in Amstelveen, waaronder de bank in Bovenkerk, kennismakingslessen. Deze lessen duren ongeveer een uur en laten je zien welke beweegoefeningen je kunt doen met de Beweegbank bij jou in de buurt.

Naast een bank waar je op kunt gaan zitten om uit te rusten of een praatje te maken is een Beweegbank veel meer. Met de bank zijn maar liefst 250 verschillende beweeg oefeningen uit te voeren. Deze oefeningen doe je op je eigen niveau en tempo. Ze zijn een combinatie van conditie-, kracht- en stabiliteitsoefeningen. Door het regelmatig doen van deze oefeningen, word je lichamelijk sterker.

Iedereen die dat wil, kan meedoen aan de kennismakingslessen. Daarna kun je zelfstandig aan de slag.

Zelf oefeningen doen bij een Beweegbank kan via een app. Scan daarvoor de QR code op de bank zelf.

De kennismakingslessen zijn gratis. Aanmelden is niet nodig. Kom langs en doe mee!

Beweegbank Bovenkerk:
Vierlingbeeklaan  (gelegen naast basketbalveld)
Vrijdag
24 maart 11-12 uur