Op zaterdag 25 juni 2022 van 14:00 – 18:00 uur trekken Zonnehuis Bovenkerk en Fietsmaatje Amstelveen samen op om vrijwilligers te werven. Daarvoor hebben zij een stand in het Urbanuspark Bovenkerk en zijn er meerdere Veentrappers (duo e-bikes) beschikbaar voor een promotierit.

Geïnteresseerden krijgen dan een gebruikersinstructie voor de fiets. De veentrappers zijn speciaal gebouwd voor ouderen en er zijn wat praktische zaken die je vooraf moet weten. De eerste 10 snelle beslissers die op 25 juni vrijwilliger worden krijgen een goodybag van de organisatie aangeboden.

Sinds maart staat er bij Zonnehuis Bovenkerk een Veentrapper (duo-bike) in de stalling. Daar maakt zowel het tehuis gebruik van als vrijwilligers en gasten uit de omliggende wijken. Over heel Amstelveen en Ouderkerk staan inmiddels 6 Veentrappers gestald. Er is er vast één bij u in de buurt.

Nu alvast zeker zijn van een promotierit? Neem contact op met Yvonne Jacob, 085-1309144 of yvonne.jacob@fietsmaatjesamstelveen.nl en boek een tijdstip.