Een dankjewel van de St. Urbanus Chocolade

Rond de jaarwisseling kijk je altijd even terug. Toen bleken er van de St. Urbanus Chocolade al bijna 30.000 repen verkocht te zijn, waarvan 8.000 in een luxe blikje. Wie had dat kunnen bedenken? Door uw hulp hebben we meer dan € 100.000,- bij elkaar gekregen voor het herstel van de kerk en dat is ons een feestje waard. Dat willen we graag samen met u vieren.

Het gouden ticket

Daarom geheel gratis een Gouden Ticket bij aankoop van een reep chocolade die kans geeft op mooie prijzen. Notariskantoor Bellaar ziet toe op een eerlijke verdeling van de prijzen. Er zijn drie hoofdprijzen en meer dan zeshonderd andere prijzen.

Meer dan een kwart van de repen heeft een prijs.
Bij aanschaf van twee repen altijd prijs.

Notariskantoor Bellaar

Kun je de prijzenregen niet geloven? Kom dan op vrijdag 1 of zaterdag 2 april naar onze tweedaagse GOUDEN TICKET WINKELS en overtuig je zelf. Voor de vroege vogels openen we feestelijk om 8:00 uur met koffie en gebak.

Vier het feestje mee!

We staan van ’s morgens 8:00 tot ’s avonds 20:00 uur bij:
Albert Heijn Westwijk
Albert Heijn Bovenkerk
Verfwinkel Regelink & Zn

DRIE HOOFDPRIJZEN

Eén hoofdprijs (daar zijn er drie van) is een rondleiding voor drie personen door de chocolade-fabriek van Martinez, waarbij je zelf een chocoladepaashaas mag maken om mee naar huis te nemen. En misschien komt u in de fabriek Martin of één van de zeven zussen tegen….

Meer dan 500 andere prijzen

  • 15 kaasplankjes van boerderijwinkel Schrama
  • 50 boeken over de St. Urbanus Bovenkerk & Pierre Cuypers
  • 20 kinderboeken van Klein Jantje
  • 20 pakjes wenskaarten van Klein Jantje
  • 20 doosjes chocolade fudge van Wendy’s Cakes en Candies
  • 100 exclusieve pop-up wenskaarten St. Urbanus
  • 50 sets van 4 ansichtkaarten St. Urbanus
  • 200 kopjes koffie met appeltaart Noorddamcentrum
  • 200 pakken AH Excellent paaskoek

Hoe is de chocoladeverkoop begonnen?

Na de brand in de St. Urbanuskerk is helponsuitdebrand.com opgericht. Daarbij zochten wij naar een leuke manier om een sponsoring voor iedereen mogelijk te maken. Het idee komt voort uit de verkoop van tompoucen bij het Noorddamcentrum. Albert Heijn had 1.000 gebakjes geschonken en die werden voor € 3,00 verkocht. Binnen twee weken werd er € 3.000, – opgehaald. We vonden dat die actie dicht bij de mensen lag en zochten toen naar iets vergelijkbaars met ondernemers uit Bovenkerk. Daar is de St. Urbanus Chocolade uit ontstaan.

Op 3Paasdag 2019 zijn we gestart met de verkoop van repen chocolade. Die werden verpakt in een eigen ontworpen doosje in de smaken melk, puur en wit. Wij werden bij de start flink geholpen door sponsoren. De lokale middenstand hielp belangeloos mee met de verkoop. Daarmee werd het eerste jaar een groot succes.

Creatief omgaan met corona

Het tweede jaar hadden we een luxe blikje ontwikkeld, maar toen brak vlak voor de levering Corona uit. Nederland ging op slot en de meeste verkooplocaties werden gesloten. We moesten zoeken naar andere verkoopkanalen en -momenten. Zo zijn de acties Kerststukken bij Life & Garden 2020 en 2021, Zorgcompliment 2021 en de online winkel ontstaan. Bestellingen in de online winkel worden in de regio gratis door vrijwilligers thuis geleverd.